Tonårsdrömmar

Vad hände med alla tonårsdrömmar?
Vi skulle bli berömda
Vi skulle bli historiens mest fantastiska skådespelare, piloter, presidenter
Och någonstans verkar det som att vi tappade allt
Tappade oss själva
Tappade varandra
Någon plockade upp en bit av sig själv igen och började gå den långa vägen mot målet
Någon gjorde en helomvändning
Någon kanske inte har gjort något alls
Och vad fan har jag gjort egentligen?

Jag vet inte vad som hände med drömmarna
Och jag vet inte vart jag är på väg
Men jag är inte säker på att allt som hände och det som blev verkligen är en dålig sak
De sägs ju att allt sker av en anledning
Jag vet inte
Men vi kommer väl gå våra vägar som vi går dem
Och även om vi inte blir skådespelare, piloter och presidenter så kommer vi ändå vara historiens mest fantastiska

Kommentarer
Postat av: ida

vad fint du skriver. <:

2009-09-23 @ 10:56:01
URL: http://kulisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0